Aurinkoista lauantaipäivää!

Mun piti nyt tulla höpöttelemään, vaikkei ole mitään käsityötä esiteltävänä.

Oletteko huomanneet, uusi Ulla on ilmestynyt?
Siellä on toista ihanampia malleja taas esitelty ja sormet aivan syhyää kaivaa puikkoja ja lankoja esille ja aloittaa uusia käsitöitä.
Ennen kuin kirjaan ylös mua (tällä hetkellä, neulojan mieli on kovin muuttuvainen) eniten kiinnostavimmat ohjeet, kerron, että Sarppa kiikutti mulle tälläsen:

                    Ruusuplakaatti.jpg

Kiitos Sarpalle, on kiva löytää uusia blogeja ja tuntuu myös kivalta, että jotku tykkää mun blogista :)
Näitä tunnustuksia on liikkunut ympäri blogistaniaa jo monta viikkoa ja monet ovat saaneet monta plakaattia peräkkäin, joten ajattelin (jälleen kerran) olla jatkamatta tätä. Voisin lähettää tään kaikille niille blogaajille, joita aktiivisesti seuraan ja joskus jopa kommentoin ;) Eli seuraavan kerran kun kommentoin jotakuta, olet suosikkini ja sullekin kuuluu I Love Your Blog -pysti!

Mutta nyt tähän loppuun ne Ullan suosikit:

Ensinnäkin, tämähän on suoraan nimeä myöten ku kummitytölle tehty ja mullahan on sitä bambulankaa omasta takaa jonnin verran, vaikka parikin eriväristä tekisin.. ;)
Toinen, mä olen kaivannut suorakaiteenmallisen huivin ohjetta.
Sitten olis kiva, kun olis siihen mätsäävät sormikkaat.
Yhtenä iltana pojan avustuksella muuttui vyyhdiltä kerälle Trekking handarttia ja ohje on hakusessa.. tai oli, täältä se löytyi.
Mitäs vielä.. ohjeita on yltäkylläisesti, varmasti jokainen löytää jotain. En vielä edes ehtinyt kahlata kaikkia ohjeita, kun piti tulla tänne hehkuttamaan :)
Ai niin, vielä yksi juttu.. Ananas, tän mä teen heti seuraavaksi, kenties vaikkapa bambusta :)

Täytyy kyllä sanoa, että on hienoa, kun meillä on tälläinen Ulla, kauniita ja helppoja ohjeita suomalaisilta suomalaisille. Kiitos jälleen kerran kaikille Ullatiimiläisille ja ohjeita kehittäville!

Nyt pitää palata maanpinnalle ja raivata kämppä, koko viikko on mennyt kiireessä ja koti on sen näköinenkin. Illalla sitten pikkujouluihin, teatteria ja pippuripihviä :)
Neulomiset taitaa suurimmaksi osaksi jäädä väliin tänään, mutta kenties huomenna sohvailupäivä, eikös pikkujoulujen jälkeen usein niin käy.. :)

Ihanaa viikonloppua!